duminică, 14 decembrie 2008

Notes



...iubirea este imposibilul,absolutul,cerul aprins si...o primavara eterna

suprema fericire in viata este sa fii iubit pentru ceea ce esti ori, mai degraba, in pofida a ceea ce esti...

iubirea s-a nascut din placerea de a ne privi, se hraneste cu nevoia de a ne privi, si consta in imposibilitatea de a nu ne mai vedea!

Numai dragostea si prietenia anuleaza solitudinea zilelor noastre. Fericirea nu este dreptul fiecaruia, ci o lupta dusa clipa de clipa si cred ca, atunci cand ni se infatiseaza, trebuie sa stim sa o traim.

Iubindu-te am inteles pentru prima data fosnetul de frunze, iar glasul cristalin al stropilor de ploaie inca mai dainuie in inima mea...

Ai plans de bucurie, iar eu ti-am ascuns lacrimile in palmele mele tremurande, le-am sarutat...iti tineam emotia in palme.

Acum cand ne iubim,imi e teama sa nu ne contopim sufletele si sa ne pierdem identitatea...

Lasa-mi atata dragoste cat sa imi incapa in palma!

Niciun comentariu: