duminică, 3 mai 2009


Stiu ca iti place sa ma auzi strigandu-ti numele atunci knd te doresc mai mult, vrei sa imi smulgi placerea din trup prin o apucare dura a coapselor mele transpirate. Vrei sa formam un cadru romantic, de amor perfect, tu si eu restul nu conteaza, stiu. Stiu ca iti place sa ma privesti cum respir prin buzele pline de atata dorinta. Iti place sa imi privesti formele prin atingerea degetelor tale uscate. La dush ma umplii de dorinte si vorbe dulci, dar oare ele m-ar interesa vreodata? Sunt o urma lasata pe cearsaf, un parfum imbibat in perna ta moale si naluca ce dispare la miez de noapte lasandu-i loc celei de la amurg. Oara asa mi-am dorit sa traiesc? Iti place sa iti indeplinesc orice privire, caci ochii tai totdeauna au zis totul, iar buzele tzi le doream mereu pe sanii mei goi, nu aveam nevoie de ele pentru cuvinte. Iti place sa imi vinzi vorbe cum ca as fii mai buna ca ea, mai frumoasa, poate chiar perfecta...dar cu ce m-ar ajuta pe mine daca eu ma retrag absent la miaza-noapte? Iti place sa iti fiu amanta, nu jumatate, iti place sa iti fiu plapuma nu asternut, iti place sa iti fiu pansament nu pastila...dar eu vreau sa fiu eu: sa nu te doresc, sa nu ma ascund, sa nu fug, sa nu fac loc nimanui ci sa adorm in bratele tale obosite si ale nimanui....



Niciun comentariu: