joi, 12 februarie 2009


10 degete...


Iti amintesti iubite cand usor imi atingeai mana spunand ca este fina si miroase a parfumul pe care tu adori sa il inspiri usor?
Degetele mainii mele....si ele te-au adorat si te-au iubit, te-au atins , te-au mangaiat...si de ce nu, uneori te-au ranit.,...
Degetele mele , 10 la numar, au facut viu jocul tantric al iubirii dintre noi, au facut real fiecare sarut pe care imi placea sa il simt atingandu-ti usor buzele, ce erau calde asemenea focului ce mocneste adesea in soba...
5 degete iti alunecau dimineatza in parul umed dupa un somn adanc, iar alte 5 te mangaiau usor pe piept,incercand sa te pregateasca pentru o zi grea...
Imi spuneai intr-o zi cand ne plimbam solitari pe strazile pustii si intunecate....ca 5 degete incap perfect in mana ta.... imi aratai prin privirea ta, cu ochii cristalini , cum chipul tau se odihneste cel mai bine in cosul celor 10 degete ale mele....
1 singur deget e de ajuns ca sa pot arata traiectoria sentimentelor noastre: tu -> eu
Cu cele 10 degete ma jucam in spuma de la marginea cazii ca sa ma potzi privi asemene „iubitei tale copile”
Iti amintesti, iubite, cand mi-ai cerut mana inainte de sarbatoare spunand ca pe degetul meu s-ar incadra perfect inelul de la tine...ce si acum luceste asemenea ochilor tai si se mentine pur asemenea sentimentelor noastre....iti amintesti?
10 degete inseamna : viata, atractie, chemare, mister ,mangaiere si drum.... eu le-am simtit pe toate....tu ce ai simtit?

Un comentariu:

Freya spunea...

Visele traite in 2 alcatuiesc cele mai frumoasa amintiri.