joi, 4 septembrie 2008

Biletul catre Rai


Visam spre un ideal…dar uitam sa traim… vrem perfectul dar uitam sa profitam de clipa ce ne apartzine…traim in superficialitate, totul este baza unui interes iar noi, oamenii, uitam esentza vietzii… imi doresc sa descopar lumea prin iubire si sa o simt printr-un sarut…doresc sa descopar peisajele sublime din fatza-mi doar tzinandu-te de mana si doresc sa privesc o intreaga lume prin ochii tai … visez spre o credinta in fericire,si tind spre implinire fara a ma abate din calea aleasa… te doresc k sa ma ajuti sa parcurg acest drum,pe care pana in aceasta clipa l-am presarat cu lacrimi si regrete… inima imi cere protectie si imi da sperantza in a crede in semintsele iubirii… tzine-ma aproape atunci cand nu am nevoie de tine, saruta-ma atunci knd imi doresc mai putin,incalzeste-mi sufletul cu vorbele tale dulci si iubeste-ma asa cum nimeni nu a facut-o…. calatorie placuta intr-o lume in care sufletul tzi-e singurul conducator.

Niciun comentariu: