joi, 4 septembrie 2008

Oare...?



Drumul mi-e intunecat, privirea imi este slaba
Unde esti cand te strig?
De ce nu pot sa te cuprind?
Fug dupa tine,privesc in umbra-tzi
Lacrimile ce ushor s varsa nu te mai ating
Ce e cu tine? Unde e iubirea, unde ne e povestea?
Ai stiut sa imi cantzi, iar eu ti-am jucat notele din iubirea ce era in mine
Dar, iubirea mea… unde ne este sunetul? De ce nu imi aratzi iar melodia in care tu imi spui k eu sunt totul ce da culoare vietzii tale…
Acum de ce iti sunt un nimic?de ce nu privesti un pic?
Ai uitat cat am daruit …. Ai uitat kt te-am iubit??
Oare mai esti?oare te intorci…si imi stergi durerea ce ushor cade pe pamantul uscat? Dar sufletul meu asteapta ceea ce tu probabil niciodata nu vei da…oare de ce ai plecat?

Un comentariu:

doar un"ex" spunea...

oare de ce... oare asta ti-ai dorit? sa fim eu prin viata ta si tu prin a mea doar niste "musafiri" ? oare a trebuit sa recurgi la astfel metode sa te razbuni pe mine? stiu ca am gresit ... dar oare nici macar respectul de om nu il mai meritam? ce a fost intre noi au fost momente pe care nu le-am uitat si nici nu o sa le uit... si nu imi spune ca nu stiu cat ai daruit... numai un incapabil nu si-ar fi dat seama de lucru asta... OARE toate astea?"OARE DA" si aici nu a mai fost alegerea mea...