vineri, 19 septembrie 2008

Visul "Buna dimineata!"


Hhhmm... ma trezisem cu gust de tine si vroiam sa te iubesc...tu, somnoros ca de obicei imi spui sa te las in pace, dar totusi imi auzi si imi simti fiecare miscare...iti soptesc ceva dulce, ceva ce tu probabil iti doreai sa auzi...si dispar...eram in camasa ta, si calcam cu pasi domoli pe gresia ce imi parea tare rece dupa ce ma incalzisem langa tine...stiam ca iti placea asa mult cafeaua, si imi doream sa iti pregatesc o cana de cafea si sa te trezesc cu mireasma aceea placuta...dar m-am gandit mai bine si am zis ca poate ar fi fost frumos sa iti scriu un bilet si sa ti-l asez langa obisnuitele sandwich-uri de dimineata. Ma stiai ca fata aia care te surprindea cu orice gest...iti placea la nebunie sa ma privesti in camasa ta, ciufulita si nemachiata...eram pura pentru tine si iti deschideam dimineata.
Imi placea sa iti miros tenul si sa te sarut usor...tu deschideai ochii catre mine si imi zambeai subtil, eu raspunzandu-ti cu un dulce „Te iubesc!” si „Buna dimineatza,iubitule!cum ai dormit?” ... te tinusem in brate o noapte intreaga, simteam cum prezenta ta imi zvacneste in vene si realizam ca m-am indragostit... ma speria sentimentul caci numai simtisem intensitatea sentimentelor pe piele...era placut.
Si totusi ne-am iubit un pic si radeam unul de altul, de privirea aceea matinala,dupa care a urmat o amuzanta bataie cu perne si deodata eram ca noi si ne pregateam sa ne incepem ziua impreuna... mi-ai citit biletul unde scria cele mai mici lucruri pe care eu le adoram la tine, ai ramas placut surprins descoperind in mine „fata mea iubita”.... Frumoasa a fost dimineata aia, iubitule....in schimb totul ramane o visare

Niciun comentariu: