miercuri, 10 septembrie 2008

Prietenii mei....un izvor de FERICIRE



Ma vedeam omul fara luciu, fara viata, incercam sa ies din intuneric dar imi era era prea greu k sa pot succede. Inainte poate k nu vedeam , nu VA vedeam, dar cand m-am simtit singura si pe cont propriu ati fost mereu acolo pt mine. Nu voi uita niciodata persoanele care au contribuit la reusita mea, la zambetul de azi si la optimismul pe care l-am atribuit in timp. Multi au fost acolo, unde, din pacate, nu mai era nimeni si multi au stiu sa si ramana…fiindca anumite persoane s-au cam pierdut pe drum facand popas la alte locuri, poate mai frumoase si mai vesele decat eram eu in acel moment. Inainte nu credeam in cuvinte cum ar fi "alaturi de tine", "eu te iubesc kiar daca el nu o face", "tu insemni ceva pt mine", "fi tare"…dar tu!!si te cunosti prea bine cine esti…tu m-ai facut sa plang de fericire, sa imi spun mereu ca daca pierd tot te am pe tine si pe celelalte pers care stiu cat le iubesc…dar tu, carliontzi puerili, tu m-ai facut sa plang de fericire, m-ai invatat sa traiesc clipa , m-ai invatat sa nu renunt daca ma sperii, sa stau sa vad cum va fi ca poate ma insel si…m-ai facut sa iti invat nr-ul d tel d cate ori l-am apelat.Nu voi uita cata grija ai avut de mine si inca ai, cum de fiecare data cand uitam ceva te auzeam spunand "E la mine!!",si de cate ori imi faceam griji spuneai sa nu mai imi bat capul ca o sa fie bine, cum ma inveleai si cum ai avut grija de mine cand mi-a fost rau si ai stat langa mine,sunt atatea pe care le-as spune despre tine,oricum sa sti k nu uit: esti o "zea" .Mai este si o alta persoana mirifica pe care o ador fiindca a recunoscut in sinea ei niste greseli care la un moment dat au lasat rani unei prietenii puternice…stie ca mereu ochii albastri mi-au placut si privirea ei gingasa de copil ce nu vrea niciodata sa creasca mare, un copil caruia ii place joaca si pisicitul de dimineata… mai nou ii place sa spere si intr-o skimbare pe care majoritatea nu o vad dar eu stiu foarte bine ca ea exista si ma bucur enorm (SA STII!) ca am fost acolo pentru tine si ti-am deschis ochii!! Mai sunt si notele d la chitara care imi aduc aminte de o voce tare dulce,care ma suna si ma intreaba mereu c fac,daca vin sa isi caute si ea o pereche de blugi si sa ma plimbe vreo 4 ore prin aceleasi magazine doar pentru ca este un mic”elefant”,cum ii place ei sa spuna, si ca pt elefantzi nu prea se fac haine :) stie ca o ador pt ziua knd m-a pupat si mi-a zis ca nici ea nu ma suporta inainte dar ca acum suntem prietene…si pentru zilele cand veneam la ea in camera si ma ajuta cu niste “convorbiri intime”:)) si o mai plac pt ca e o englezoaica declarata ca si mine…
Sunt multe personae care sunt in spatele meu fie cu o vorba sau cu un zambet in plus…si e important k ele sa stie k si eu sunt un plus al vietii lor.
Va multumesc (cu toate k o pers mi-a zis k asta nu s face atc cand omul o face din placere) si va iubesc si voi ramane langa voi cum ati fost voi langa mine:zambet, glume si LIVE YOUR FUCKIN’ LIFE because others will live it!!!

2 comentarii:

Freya spunea...

:)..te iubesc ratzo..si ms pt ca mi-ai fost si-mi esti alaturi..si ma bucur ca am fost in stare sa-mi vad si sa-mi recunosc greselile..te iubesc si voi fi mereu cu tine

justDan spunea...

doamne, cate persoane recunosc aici... uite cum micile pietricele iti alcatuiesc baza, te sustin si te sprijina neconditionat:* ma bucur din suflet ca am avut ocazia sa va cunosc si eu >:D< miss u all:*:*:*