luni, 29 septembrie 2008

IESI DIN INFERN!


Am ramas inchisa intr-o incapere sumbra, umbra ta ma urmareste...o simt in mine, in fiecare lacrima ce usor cade pe obraz si in fiecare suras nevinovat ce obisnuiesc sa il ofer lumii in care ma refugiez... mi-au ramas amintirile ce imi oxigeneaza mintea la fiecare ora din seara, atunci cand ma regasesc singura plutind in ganduri si innecandu-ma in cugete... poate ca inainte aveam aripi spre a visa, dar acum ele mi-au fost ranite de idealul ce l-am pierdut inconstient...
Am ramas o samanta, ce pana acum nimeni nu a reusit sa o sadeasca...
Astept... si astept... dar nu mai vad... culoarea inchisa din viata mea s-a risipit si a fost purtata de vant prea departe incat eu sa o pot recupera... am fugit si am incercat sa te prind de brat, dar mi-ai cerut singuratatea si ai lasat in urma ta ploi... ploi reci si dure ce se revad sub ochii mei in fiecare dimineata... numai perna imi stie gandurile si durerile si tot astept... SA IES DIN INFERN! Am intrat in intuneric si caut lumina de inceput... caut verdeatza si puritatea sufletului risipit... ti-am rapit fiecare gand de pace si ti-am redat nelinistea...
Voi iesi din infern si vei avea dorinta de a recupera nebunia din mine si iti vor lipsi mangaierile mele din parul tau negru... iti va lipsi incurajarea si vorbele dulci ca aperitiv de dimineatza...
Trage aer in plamanii tai incarcatzi de tutun, caci m-ai pierdut...ofteaza...viseaza... si IESI DIN INFERN! Du-te acolo unde visezi, zambeste si cauta-tzi idealul... eu il gasisem, dar soarta a ales altceva.

Niciun comentariu: